Cikkajánló
Igaz már tegnap feltöltöttem a Bella Thorne .png képeket, de csak ma volt időm kiírni frissnek. A régebbiek mellé még 15 darab új kép készült el. A .png-ket a
Elég régen nem hoztam már menüstílusokat és project dobozokat, így ma mivel volt némi időm hoztam két-két darabot. Nekem nagyon tetszik mindegyik :) A két project doboz majdhogynem megegyezik
Már többször kérdeztétek tőlem, hogy meglehet-e azt csinálni, amikor átlátszó modult használtok, hogy csak a modul legyen átlátszó, de a benne lévő tartalom vagy kép az ne. A válasz
Sosugary Gallery | Jennifer Lawrence téma Szövegdoboz | Kattintásra kijelöli és másolja a szöveget Ingyenes téma | Coppermine Gallery free theme Prémium téma | Sophie Turner WordPress theme WordPress | Letöltés számláló
A látogatók megtartása

Ha már beindítottad a honlapodat és elkezdtek jönni a látogatók, akkor innentől az a cél, hogy minél többen legyenek és a régi látogatók is megmaradjanak. Az első és legfontosabb a tartalom és a weboldal kinézete. A weboldal kinézetéről majd bővebben írok egy másik cikkben.
Tehát először is nagyon fontos, hogy próbáld meg minden nap frissíteni a honlapodat. Az elején legalább is ezt muszáj (lenne) így csinálni. Ha frissítetted a honlapodat, tettél fel cikket, képet vagy videót, bármit, akkor azt a főoldaladon közöld a látogatóiddal mindenképpen, hogy tudjanak arról, hogy új információ került fel az oldalra. A képeket lehetőleg ugyanarra a tárhelyre töltsd fel, ahol a weboldalad van. Ha G-Portálos honlapod van, akkor a képtár modulba töltsd a képeket. Ne tölts fel képfeltöltés, imageshack vagy hasonló tárhelyre képet, mert pár hét vagy hónap múlva azok a képek úgy is elvesznek majd és akkor a honlapodon a képek helyén egy szép nagy semmi lesz, ami azt fogja tükrözni, hogy nem foglalkozol a honlappal. És ráadásul neked is nagy meló lesz, ha a képeket újra pótolni szeretnéd.

 

Ha cikket írsz akkor annak legyen mondanivalója. Ne két mondatból álljon vagy három szóból. Írj bőven az adott témáról. Hely az van rá elég :) Ha a cikket másik oldalról másolod, az sem akkora baj, de minden esetben legyen feltüntetve a forrás oldal, az-az, hogy a cikk honnan származik és ki írta. Persze hiába van a honlapodon egy rakás cikk, ha olyan betűtípust, betűszínt vagy betűméretet használsz, ami zavaró az emberi szemnek, mert akkor a látogatód szépen bezárja a honlapodat és lehet többet feléd sem néz. Nagyon, de nagyon fontos az, hogy olvasható legyen az, amit írsz. E nélkül az egész semmit sem ér. De majd erre is kitérek bővebben egy másik cikkben. Ide tartozik még a helyesírás is. Nem árt ha tudsz rendesen írni ;) Itt egy honlap a helyesírási szabályzatról: link

Én úgy gondolom, hogy nagyon fontos például az, hogy interaktív legyen a honlap. Egy vendégkönyv szerintem nagyon jó dolog, még akkor is, ha szerintetek az már elavult lenne. Itt bővebben tud a látogató kérdezni a honlapról, rólad, vagy ha éppen ő tud ajánlani a honlapodnak képet, cikket, videót, stb. akkor azt a vendégkönyvbe simán betudja neked oda tenni. Persze egy chat is éppen annyira fontos lehet egy oldalon. Már nem is igazán van olyan honlap, ahol ne lenne chat. Apróságoknak, nem annyira fontos dolgoknak, csere lehetőségnek a chat éppen megfelel, de ettől függetlenül szerintem egy vendégköny is kell.
És persze az is jó szempont, ha kiteszed a honlapra az e-mail címedet. Ha valaki inkább személyesen szeretné veled felvenni a kacsolatot, akkor ott ezt is megteheti. Tehát legyen a honlapodnak e-mail címe is.

Amiket eddig felsoroltam, az én tapasztalatom azt mutatja, hogy ezek igen is fontos dolgok ahhoz, hogy legyenek látogatóid, és persze minél többen legyenek. Például valaki ír a vendégkönyvedbe. Tuti többször visszanéz a honlapodra, hogy érkezett-e már rá válasz. Persze ne felejtsük el amit már többször leírtam, hogy még mindig a tartalom és annak olvashatósága a legfontosabb. Aztán jön minden más. Azért hangoztatom ezt ennyiszer, mert sajnos a G-Portálos oldalak nagy többsége nem figyel oda az olvashatóságra :(

Eközben persze azt is szeretnénk, ha a honlapunk ismertebb lenne, tudjanak róla már az emberek. Ennek is van több módja, hogy ezt elérjük. Reklámozni kell a weboldalunkat. Ha ezt nem tesszük meg, akkor hiába is várjuk, hogy jöjjenek a látogatók. Nem fognak jönni :( Hogyan is jönnének, ha nem tudják, hogy létezik a weboldalad? Itt van pár tipp:

  • A G-Portál hirdetősávja. Hetente többször, vagy csak egyszer, de az elején hirdesd a honlapodat ebben a sávban. Az a jobbik eset, ha kattintható hirdetést adsz fel, de a másik sem rossz. Tudom ehhez kreditre van szükség, de ha komolyan hoztad létre a honlapodat és tényleg szeretnéd, hogy ismert legyen, akkor megéri a befektetés.
  • A következő hirdetési lehetőség szintén a G-Portálon van. Te magad napi egyszer kiteheted a honlapodat a modulkezelőből a G-Portál főoldalára az-az kiküldheted a cikkedet a friss tartalom listába, ami a G-Portál főoldalán található.
  • Kérheted a Szerkesztőséget is arra, hogy ha lehet kerüljön ki a honlapod a főoldalra vagy a portálajánlóba
  • Általában ezzel kezdi minden G-Portálos és most már olyanok is, akik innen költöztek saját HTML/PHP lapra. Igaz, hogy kreditre van ehhez is szükséged, de szintén a G-Portál főoldalán van a kiemelt ajánló. Ide is kitudod tenni a honlapodat.
  • Kereshetsz linkgyűjtő oldalakat is és beajánlhatod a weboldaladat oda. Ez szerintem jó dolog, és ingyen is van. Itt egy link, ahol találsz lingyűjtő oldalakat. Persze nem mindig kerül ki a honlapod, attól, mert beajánlottad, de próbálkozni kell.
  • Cserélj más oldalakkal is linket, hogy minél több más oldalon legyen kint a weblapod.

Azt hiszem a fontos dolgokat leírtam. Ha valamit kihagytam vagy neked is van ötleted, a hozzászólásokhoz nyugodtan írd le. Jó, ha mindenki tud róla :)

lindadesign Hozzászólások
745 megtekintés

Hozzászólások